środa, 30 listopada 2011

Pokaz Victoria Secret with Maroon 5 !

Kochani, dzisiejszy post tak na szybko, ponieważ mam dla Was pewnego newsa. Ostatni pokaz Victoria Secret odbył się z udziałem mojego ulubionego zespołu Maroon 5. Warto wspomnieć że w pokazie brała udział dziewczyna Adama Levine'a Anne V. Zobacznie jak to genialnie wyglądało. ! :D


Jak dla mnie genialnie :)

Jutro 1 grudnia! Czujecie już zimę? Bo ja nie poczuję dopóki nie spadnie śnieg. Chociaż jakoś z utęsknieniem na niego nie czekam.


'jak mam ufać sobie, kiedy sens życia umarł w tobie? '

4 komentarze:

  1. Cudowne połączenie :D VS i Maroon 5 :)))

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. alee fajniee :) osobiście nie znam zespołu ale fajnei to wszystko wyglądało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodko razem wygłądajaa

    OdpowiedzUsuń
  4. wieecej postów mała <3

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do obserwowanych. Odwdzięcze się za komentarz i obserwowanie. Dziękuję :*