poniedziałek, 31 października 2011

Must have- kopertówka XXL

Wiele z Was zauważyło pewnie nowy trend, bowiem wielkie, pojemne kopertówki. Myślę że będzie to jeden z hitów modowych jesieni, bo naprawdę świetnie się prezentuje a do tego jest praktyczna. Zajęła pierwsze miejsce na mojej liście must have. Przejrzałam już wiele stron w poszukiwaniu odpowiedniej, czyli takiej która spełnia następujące warunki: stonowana barwa, bez imitacji ćwieków i innych świecidełek, z długim paskiem na ramię, absolutnie nie! zamszowa. Mam uraz do torebek z zamszu jak również butów więc najchętniej kupiłabym taką ze skóry ekologiczne lub podobnego tworzywa.
Wiele ślicznych kopertówek znajdziecie napewno na asos.com, allegro, ebay-u polskim jak i brytyjskim i w wielu sieciówkach również się pojawiają. Wydaję mi się że widziałam nawet jakąś w River Island.

Poniżej kopertówka z trendsetterka.com
trendsetterka.com
Znajdziecie tam wiele kopertówek w różnych kolorach i fasonach.

A poniżej jedna z moich ulubionych bloggerek Kasia Tusk ze swoją kopertówką (jedną z wielu) :)
makelifeeasier.pl

A Wam jak się podobają kopertówki XXL?



A! Mam do sprzedania nową spódniczkę floral rozmiar M i nowe szpilki na platformie, czarne w rozmiarze 38. Jeśli ktoś byłby zainteresowany prosze o kontakt :)

Miłęgo wieczoru ! :)

9 komentarzy:

  1. Kopertowki sa niezle.
    : **


    pamietnik-jessik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. myślę, że kopertówka to dobre wyjście, ale w moim przypadku niepraktyczne, bo zawsze muszę mieć napchane w torbie, w tym netbooka, ale już taka babska natura ;P

    Pozdrawiamy,
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. moim zdaniem to niepotrzebny wydatek albo chec kopiowania wielkich gwiazd bo nikt normalny np w moim miescie nie chodzi z kopertówka pod pacha bo jest to poprostu nie wygodne

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny blog! oczywiście obserwuje :)


    to-ja-papaja.blogspot.com dodajemy się? ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile ty masz lat? nie uważadz ze taka torebka jest zbyt ekskluzywna?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie nosze kopertówek, nie mój styl !

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podobają mi się kopertówki, ale nie noszę ich - są zbyt niewygodne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kopertówki są wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli podoba Ci się mój blog, dodaj go do obserwowanych. Odwdzięcze się za komentarz i obserwowanie. Dziękuję :*